Nesze!szer

Legyen Ön is milliomos!

2010. október 21.

Őszintén szólva nem sok idegesítőbb van a szempillaspirál reklámoknál. Ember legyen a talpán, vagy tűsarkán, aki még bedől az óriási számoknak. Mert ugye az utóbbi években azon kívül, hogy csilliárdszorosára növeli a pilláink méretét minden ilyen csoda a szövegek szerint, csak azt nem ígérik meg, hogy a vízkövet is oldja a fürdőszobában. Így némi kétkedéssel indultam neki az újabb Eva Longoria fémjelezte Volume Million Lashes terméknek a L’oreáltól. A külleme mondjuk tetszetős, de ezt el is várjuk egy beauty cucctól. Aztán felvittem a pilláimra, picit z alakban elhúzva a kefét, ahogy azt tanítják és már fintorogtam is, hogy akkor én most számolni kezdek. De lám, erre nem volt szükség. Mert a pilláim tényleg jól néztek ki, pedig az enyémek voltak, nem történt beavatkozás. Olyan kis seprűsnek mutatták magukat. Az ígért extra dúsító hatást nem annyira éreztem, de meg kell hagyni, ez a kis sokszorosító kefe tudja a varázslást, sokat dobott a tekintetemen. (Milliomos azért nem lettem, bárhonnan is tekintgettem magamra.) 
Szóval mindazoknak ajánlom, akik épp elhasználták a spiráljukat és egy igazán jó darabra vágynak Eva Longoria ajánlásával. Egy a bibi, de az nagy. Tony Parkert nem mellékelték hozzá. Majd kinézek a kosárpályára az új tekintetemmel…
Nesze!Pat
 
L’oreál Volume Million Lashes szempillaspirál   3490 Ft
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr242387953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása