Nesze!szer

Vidám vasárnap

2024. január 07.

 

onszeretet_kep_piros-fekete-feher.jpg

 

Ha szeretem magam, engedőbbek lesznek a gondolataim, kedvesebbek a kapcsolataim, barátságosabbá válik körülöttem a világ. Ha szeretem magam, megengedem magamnak, hogy jobban éljek, mint az őseim, szerencsés legyek, adjak és kapjak is az élettől. Ha szeretem magam, elfogadom az életem árát, és kihozok belőle valami jót.
A szintlépéshez az önszeretet ad engedélyt.
Én-tér Piknik

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6118296063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása