Nesze!szer

Természetesen csillapítom az izomfeszülést!

2023. március 21.

 

 (x)

0_dsc3903.jpg

 

Hároméves korom óta sportolok... vagyis inkább úgy fogalmaznék, akkor tudtak a szüleim az első szervezett foglalkozásra elvinni, mert már nem bírtak az energiáimmal. Azóta sok víz lefolyt a Dunán meg a Tiszán is, sőt, még a Hudson folyón is, sokat lassultam, de azért így is elég magas az aktivitási szintem. Most már a nyugisabb mozgásformákat választom, amik kicsit lecsendesítenek, kikapcsolnak, de sokáig az irtó nagy súlyzók voltak napi 2-3 órában a legjobb barátaim, amit azért itt-ott érzek is utólag. Na, ennyit a kórtörténetemről és a változásaimról! Szóval most már általánosságban elmondható, mindenben azt keresem, ami könnyebb, természetesebb. És igaz ez az edzés utáni izomfeszülés csillapítására is.
0_dsc3976.jpg
Nyilván sokféle kozmetikumot kipróbáltam az évek során a sportolás mellé is, szerintem mindenki átmegy azon a fázison, amikor fogyni akar, keni magát, tekercseli, mint egy őrült és napi 1 órát mindenképpen aerobozik (ugye, Rubint Réka, milyen fanatikusan nyomtuk?!). Nekem ebben is a nyugtatás maradt, az izomfeszülés csökkentésének fontossága, szeretem a jó krémeket a sokszor lestrapált területekre is és azt, ami természetes összetevőket tartalmaz... de erről már sokszor írtam nektek. Én vagyok az az emberke, aki az összetevőket fürkészi a dobozok hátoldalán, szerintem éjjel, álmomban is ilyeneket olvasok és inci az ascendensem. Fontos számomra, hogy ne legyen abban, amit magamra kenek mesterséges színezék, semmiféle kőolaj alapú szintetikus összetevő, se tartósítószer, legyen vegánbarát és ha lehet, akkor a csomagolása is legyen újrahasznosítható, környezetbarát.
Nem sok termék megy át a rostámon, azt kell mondjam, de most találtam egy újdonságot. VoltaNatura gél a neve. A természet legjavát és a tudomány vívmányait ötvözi. Elsőnek az összetevőibe szerettem bele, töredelmesen bevallom, a növények szeretetét is hozom otthonról és amikor elolvastam, mik vannak ebben a gélben, tudtam, ezt ki kell próbálnom.
20230302_101053.jpg
Mondom is az alkotórészeket, mert 6 növény ereje egyesül a tubusban.
- Arnica montana, ami nagyon sok mindenre használható, nyugtathatja a bőrt, fájdalomcsillapító is lehet és nagyon jó hatásai vannak. (Az összehúzódott izmokra gyakorolt nyugtató hatása szuper!) A Centella asiaticát ismered? Kelet-Ázsiában ismeretes főleg, gotu kolának is nevezik, mi itthon Ázsiai gázlónak inkább. A triperpének nevezett vegyületcsoportot tartalmazza, nagyon kedvező a hatása a kötőszövetekre, segíti a sebek gyógyulását és a lábdagadásban is jóféle segítőtárs.
És akkor jön óriás kedvencem, ami ősszel ugye a gyerekeké is: a vadgesztenye latin nevén Aesculus hippocastanum. Ezt, aki ismeri, az tudja, hogy mindenféle krémbe beleteszik, ami a lábápolásban fontos, visszér elleniekbe is. (Az én lányomék például gyűjtötték is másodikban és ezt leadták egy bácsinak, aki krémeket készített belőle.) 
Szenzációs egy növény, tényleg. Ja és biogazdálkodásból származik ez is, mint a többi összetevő, de haladjunk csak szépen, sorban.
Óriás szerelmem lett tavaly a kúszó fajdbogyó illóolajként, ami gyulladáscsökkentő lehet, na, ez is van benne és borsmenta is, amit teaként is fogyasztunk itthon és a két csoda illata együtt fenomenális.
Ja, hát persze az Aloe Vera az, ami megkerülhetetlen, szerintem ez valóságos csodaszer és szuper, ha megtalálod az összetevők között. Szakmailag azt kell mondjam, a VoltaNatura gél csillagos ötös, ráadásul néhány összetevő olyan minőségű, mintha az ételekre vonatkozó legszigorúbb szabályokat vették volna alapul. És akkor én balga a szuper tengeri algáról nem is áradoztam, ő is ott van benne! A gélt pedig naponta kétszer-háromszor is simán bevetheted fáradt izmokra, zúzódásokra, esetleges véraláfutásokra.
Te használsz valamit egyébként sportolás után?
Illatra egy mentolos, de nagyon kellemes hatás az, amit tapasztaltam a VoltaNatura használata után. Most már a sporttáskámba is fixen bekerült ez a kis gél. Nagyon megszerettem, imádom a nyugtató hatását és azt, hogy gyorsan szívódik fel, szóval nem álldogálok arra várva, hogy beépüljön és hasson, vagyis múljon az izomfeszülés. Egészen biztos, hogy én ezután a hat növény erejére és természetesre szavazok. Köszi VoltaNatura, hogy megtaláltuk egymást!
0_dsc3908.jpg
A tartalom elkészítését a VoltaNatura gyártója támogatta. (PM-HU-VN-23-00035)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9018062982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása