Nesze!szer

Hinni...

2023. március 19.

 

tunderke.jpg

 

Az apró tündér sokáig sirdogált a harmat áztatta mezőn, mígnem rátalált egy mezei kisegér.
- Miért sírsz? - kérdezte vékony cincogó hangján.
A tündér megszeppent. Majd így felelt:
- Nem tudok varázsolni...
A kisegér rövid gondolkodás után azt mondta:
- Oh, dehogynem! Nézz körbe, a sirdogálással harmatba borítottad az egész mezőt! - s mosolyogva figyelte az apró tündért.
A tündérke óriási csodálkozással nézett körbe:
- Ezt tényleg én csináltam?!...
- Igen. - felelte az egér. - S biztos vagyok benne, akkor is megy, ha nem sírsz közben.
A tündérke felbátorodott, felemelte aprócska, csillogó szárnyait, és kacagva, dalolva kitárta kicsi szívét, s még nagyobb harmatba borította a mezőt, majd kisvártatva az eső is eleredt. A kisegér egy nagy lapulevél alá húzódott a zivatar elől, de amikor ezt a tündér meglátta, csettintett egyet, s elállt az eső, és a harmat is felszáradt.
- Köszönöm - mondta az egérkének.
- Nem, én köszönöm, hogy hittél nekem, s ezáltal hittél magadban...
Réz Gergely

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8118074254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása