Nesze!szer

Reggeli Nesze

2023. február 10.

 

szerelem_ferfi_boldogsag.jpg

 

 

Több milliárd férfi él a Földön, de az én szívem csak egyet lát igazán. Csak egy létezik, akit őszinte, tiszta szívvel, földöntúli szeretettel tudok szeretni és mindenkinél jobban csodálni, belé rajongásig szerelmes lenni. Mint ahogy érezzük, minden egyes léleknek létezik egy titokzatos párja, akivel megmagyarázhatatlan érzés és szál fűzi össze, azt hiszem, az épp ilyen. Mielőtt megismertelek újra, még soha senki mellett nem éreztem ennyire biztonságban magamat. Te vagy az első férfi, aki mellett nem kellett félnem semmitől, akiben bíztam vakon, mert ott bent mélyen éreztem, mindig is ismertelek. Tudtam, ott vagy mindig, mellettem, velem és fogod a kezem. Valahányszor próbáltad elengedni, igyekeztem a semmibe kapaszkodni, aztán szárnyakat növeszteni, de végül rájöttem, hogy nélküled esetlen vagyok, mert csak veled együtt megy a repülés. Bármi történt is, és bármi történik most vagy holnap vagy bármikor, ott belül érzem, hogy ez már mindörökre így marad. Mert ez a csoda egy életben csak egyszer adatik meg. Ha elérkezik, felismeri a lelkünk, s ha nem kapjuk el a pillanatot, akkor elillan örökre...
Takács Kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7818044032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása