Nesze!szer

Megoldottam az olajválságot: gőzzel készítem az ételt!

2022. december 14.

 

 

sencor_nyito.jpg

 

Újabb vallomás jön. Mostanában, na jó, egy ideje nem bírom a napraforgó olajnak mondott akármik szagát. Nem ugyanaz az illat, mint régen, napokig büdi minden és egyáltalán. Kacérkodtam már az air fryer fogalmával, több ismerősnek is van, mígnem úgy döntöttem, belevágok és kész. Nem akartam valami bonyesz készüléket, amin annyi a gomb, mint egy kétsoros kabáton, én egy egyszerű és jól használhatóra vágytam, ami nem kerül egy vagyonba, mert ugye mi van, ha nem válik be.

sencor_gep.jpg

 

Így esett a választásom a Sencor gépére. Ahogy néztem, űrtartalmilag, ez olyan kétemberes, vagy félhárom, persze, nem szumóéknál azért. Fekete, sikkes, szóval tetszetős is. Egy kedves pajtásom mondta, hogy ne dőljek be mindenféle mendemondáknak, kezdjem a sült krumplival, az a legtutibb benne. És ne használjak egy csipet olajat se, bárki bármit is mond, akkor se. Na, egy esős-havas vasárnapon be is üzemeltem a kis szenkorkámat. Nyilván hallgattam előtte, hogy minek ez és hülyeség, de már megszoktam, mert a családom egyes tagjai titokban elvégezték a dementor képzőt, de nem hallgatok rájuk. Vételeztem egy mirelite csomag krumplit és már bele is zúdítottam a gondos kimosás után persze a gőzzel főzős masinámba. Finoman adagoltam a perceket, mert ugye azért még kezdő az ember, de úristen, nekem miért nem szólt eddig erről senki?! A  krumpli valami iszonyat finom lett, semmi olajat nem használtam hozzá, ropogós és csodálatos. A gyerek kapott hozzá ketchupot, én mini sót és falatoztunk. Most fejlesztem tovább a hihetetlen tudományomat, rámegyek a csirkecomb vonalra és a gluténmentes muffinnal is nagy terveim vannak. Csak azért mesélem ezt el, miközben megint a krumplit eszem, hogy és amennyiben még gondolkodnál az ünnepek előtt ilyesmi vásárlásán: ne habozzál. A Sencor nekem igazán bevált, könnyen kezelhető, 2 másodperc alatt elmosod a kis betétet és a belsejét is és szenzációsan gyors és halk is, ami szintén szempont lehet. 1300 Wattos, 3 literes belül, hogy még dobálózzak itt a műszaki adatokkal. Gőzöm sincs, hogy csinálja ez a kis masina, de jó, amit csinál, csak ajánlani tudom! 

 

sencor_krumplim.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr318001334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása