A tél és a kabát nálam örök problematika. Megfagyok, de aztán bemegyek a városba és akkor meg megsülök sokszor, ha még nem fagytam oda a külvárosba. Na, de van új a téli nap alatt is, ugyanis a Cukovy magyar márka variálható kabikkal jött ki a szezonra.
A CUKOVY a városi felfedezők számára tervez könnyen variálható, egyedi kabátokat. A kortárs magyar tervezői márka legújabb kollekciója lecsatolható, többféleképpen párosítható elemekkel debütált, így minden darabja sokoldalúan kombinálható.
„Egyre nagyobb hangsúly kerül a gyakorlatiasságra az életünkben, így erre az igényre reflektál a legújabb kollekciónk is. Olyan nők számára tervezem a kabátokat, akik szeretnék felfedezni és megélni gyengéd, belső énüket, de mégis felvértezve, erős egyéniségként néznek szembe a mindennapokkal” - emelte ki Poprádi Flóra, a CUKOVY tervezője és kreatív igazgatója.
A márka legújabb kollekciója a variálhatóságot helyezi előtérbe: moduláris elemekkel, lecsatolható részekkel és sokoldalú dizájnnal találkozhatunk. Az új fazonokat a korábbiakhoz képest lazább szabásvonalak, földszínek, és melegebb árnyalatok jellemzik. A matt és fényes anyagok merész kombinációi mellett a kollekcióban továbbra is jelen van a “jövő iránti nosztalgia”, mint inspirációs forrás.
A CUKOVY a kényelemre, fenntarthatóságra, tartósságra, és a játékosságra fókuszál. A márka termékeit Magyarországon tervezik és készítik helyi művészekkel és beszállítókkal, kizárólag magas minőségű, olasz anyagokból és libatollból. A termékpaletta leginkább pufidzsekikből, kabátokból, és kiegészítőkből áll. A CUKOVY cserélhető elemekkel, ujjakkal, és kapucnikkal játékra invitálja viselőit
A magyar márka új kampányfotóit 3D-s testszkenneléssel készítette Hannah Coen, 3D-s művész, Poprádi Flórával, a CUKOVY kreatív igazgatójával karöltve. A kollekció így nem csak új virtuális terekben mutatkozik be, izgalmas, friss energiákkal is találkozhatunk a termékekhez fejlesztett környezetben. Szóval tényleg van új a téli nap alatt!