Nesze!szer

Reggeli Nesze

2022. október 13.

 

 

kavezo_parizs.jpg

 

Nem csak fontos, hanem elengedhetetlen része az önmagunkra találásnak, hogy magunkkal igazán foglalkozzunk, hogy mi magunk legyünk az első helyen (a vágyak, de a felelősség szintjén is).
Kibillent állapotban a másik véleménye elnyomja az önbecsülésem | a társam vágyai fontosabbak, mint az enyémek | a főnök viselkedése emberileg leural engem.
Kibillent állapotban lehetnek ezek így és pusztán azért, mert ezeket hagyjuk. Mert nem Én vagyok a meghatározó helyen - és elengedem a felelősséget, vele együtt a hatalmat, a cselekvő Tűz uraló és teremtő erejét.
Pedig ha valami nekem nem jó, az nem tölt hanem lemerít, ezért én is kevesebbet tudok visszaadni a Világnak; míg végül valahol elfogy és elhal az energia.
Ha valami nekem jó, az tölt, az lelkesít és a Végtelen Isteni erejéből meríthetek és szórhatom szét az így születő kincseket.
Bihari Ádám

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2617950802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása