Nesze!szer

Antidepresszáns szombatra

2022. szeptember 17.

 

piros_dinnyes.jpg

 

Már nem futok vagy bujkálok el.
Ma van az a nap, amikor leülök azzal aki vagyok,
az egész énemmel.
Végigsétálok mindenen, amit másképp szerettem volna csinálni, és elengedem...
Tudom, hogy tanultam belőle. Tudom, hogy nem tudom megváltoztatni.
De meg tudok bocsátani magamnak.
El tudom engedni az önbírálatot, szabotázst.
Több lehetek annál, mint aki voltam.
Tudom szeretni azt, akivé váltam.
Livingintheunknown

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr417926131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása