Nesze!szer

Vidám vasárnap

2022. június 12.

 

potolhatatlan_barna_berni.jpg

 

 

Ahhoz, hogy belássam, valaki rendkívüli és pótolhatatlan az életemben, alázat kell. Azért, mert ezzel elismerem, hogy volt idő, amikor előrébb tartott és volt türelme és szeretete engem elfogadni és törekedni rá, hogy én beérjem őt és látható és láthatatlan támogatásával az életem trónjára üljek. Mert hitt bennem akkor is, mikor én nem hittem magamban. Ez valójában elismeri azt az alaptörvényt is, hogy egymás tanítói vagyunk. A hála a legszebb kifejezése ennek, ami abban nyilvánul meg, hogy törekszünk rá, az ilyen embereknek örök és kiemelt helye legyen az életünkben.
Barna Berni 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2417852815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása