Szóval. A Gucci azért Gucci, hogy ezzel a lehetetlen képpel éljek. Mert azért ez egy szint, fogalom. És megint itt egy újdonság illatilag:
Bontogasd te is szirmaidat és merj önmagad lenni az új Gucci Bloom Eau de Toilette illattal, amely az álomszép kert új virága. A 2022. tavaszától kapható Gucci Bloom Eau de Toilette az eredeti Bloom illat jellegzetes jegyeit viszi tovább egy ragyogóbb és életerőt sugárzó illatkompozícióval. Az illat Alessandro Michele kreatív elméjének szülötte, a Floria Sigismondi nevével fémjelzett kampányban Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-
Smith és Susie Cave visszatérnek a szürreális álomszerű kertbe, hogy a virágokkal gazdagon tarkított képzeletbeli Bloom világot felfedezzék.
A Gucci Bloom története
A teljes egészében Alessandro Michele elképzelései szerint megalkotott első illat, a Gucci Bloom Eau de Parfum az abszolút hitelesség eszméjét testesíti meg. Az Alessandro Michele irányítása mellett alkotó mester parfümőr Alberto Morillas csodálatos illatot álmodott meg, melynek három meghatározó összetevője a jázminrügy, a tubarózsa és a rangoon creeper (rangooni kúszónövény). Ahogy az illat neve is sugallja, a Gucci Bloom illattal azonosuló nők szirmonként bontakoznak ki, megnyilatkozásaik természetesek, kifejezőek, egyediek és nem
kötik őket gúzsba a konvenciók. A Gucci Bloom illatok a vitalitást és sokszínűséget ünnepelik, azokét, akik magukénak érzik a Ház modern filozófiáját, úgy élik meg életüket és fogadják el annak ajándékait, hogy közben bontogatják szirmaikat, valódi önmagukat tárják fel és fogadják el.
(Mutatom a korábbi reklámot)
Az új illat– Gucci Bloom Eau de Toilette
A Bloom csokor legújabb virágszála az eredeti Bloom illat légiesebb, ragyogóbb változata, amely finoman arra ösztönözi a nőket, hogy merjenek kibontakozni és igazi önmagukat felvállalni. Elindulnak az önfelfedezés útján, megismerik erősségeiket és használják őket, elfogadva a másságot, sokszínűséget, amely erős közösségteremtő erővel bír. Az új illat az eredeti Gucci Bloom Eau de Parfum illatjegy hármasát hordozza: jázminrügy, tubarózsa és
rangoon creeper (rangooni kúszónövény). A Gucci Bloom Eau de Toilette a költői szépségű, opálos hajnali napfényben fürdőző, szebbnél szebb, illatosabbnál illatosabb virágokban tobzódó Bloom kert esszenciáját hordozza, ahol minden virág ragyogóan friss harmatköntösben köszönti az új napot. Az újonnan hozzáadott Neroli akkord mézes édességgel és zöld citrusos frissességgel gazdagítja az illatot, finom üdesége és légies ragyogása új színezetet kölcsönöz a Bloom fenséges fehér virágos illatalapjának.
A dizájn
A Gucci Bloom Eau de Toilette őrzi a Gucci Bloom illatüveg dizájnjegyeit. Az üveg halványabb rózsaszín árnyalatot
kapott, a benne rejlő illat légies könnyedségét, ragyogását tükrözve. Az üdeséget és vitalitást sugárzó ragyogó
szögletes illatüveget a Ház Toile de Jouy Herbarium levélmintája díszíti cseresznyefa ágakkal és virágokkal, fekete keretben. Az emblematikus külső csomagolás mintája és színvilága az illatüvegével megegyező.
A kampány
A díjnyertes fotóművész és rendező Floria Sigismondi rendezte kampányban a Gucci Bloom család négy karizmatikus női alakja tűnik fel: Anjelica Huston rendező és színésznő, Florence Welch énekes és dalszerző, Jodie Turner-Smith színésznő, valamint a tervező, Susie Cave. A varázslatos Bloom világ lényegi esszenciáját bemutató felvételek helyszíne az antik világ hangulatát idéző La Scarzuola. A női érzékek misztikus világát kutatva egy csodálatos álomszerű kert tárul elénk, kívánságkúttal, romantikus vízivilággal és teljes
pompájukban virágzó lenyűgöző szépségű virágkavalkáddal.
Szerintem látványra elég stílusos, de nyugodtan üssétek bele az orrotokat, jó választás lehet tavaszi megújulásnak!
Árak:
Gucci Bloom EDT 30ml – 22.790Ft
Gucci Bloom EDT 50ml – 31.590Ft