Nesze!szer

Vidám vasárnap

2022. február 06.

 

 

vasarnapi_viragos.jpg

 

Szeress csak lágyan, szelíden, ahogy adja az élet. De ne harcolj velem, ne legyőzni akarj... adj energiát nekem, ahogy én adok neked. Te egy vagy, én is egy vagyok, egy másik egész leszünk ketten. Ám amíg te nem nősz fel, nem lehetsz mellettem. 

Szerelmed lennék, nem az édesanyád, nem a gondozód, nem a bábát. Átmentünk kalandokon, akadályokon, ez az élet. Ha egész vagy, akkor keress csak kérlek! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8617156988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása