Nesze!szer

Reggeli Nesze

2022. január 28.

 

 

ha_kinyitod_elottem_az_ajtot.jpg

 

Ha kinyitod előttem az ajtót, ne azért tedd, mert gyengébb vagyok! Ha kinyitod előttem az ajtót, azért nyisd ki, mert én minden egyes hónapban életem nagy részében felkészülök és elveszítek. Ha kinyitod előttem az ajtót, azért tedd, mert én hordom ki a gyereket. Ha kinyitod előttem az ajtót, azért tedd, mert 0-24 órában dolgozom, mint anya. Ha kinyitod előttem az ajtót, azért tedd, mert mindezek ellenére is kevesebb fizetést kapok, mint te. Ha kinyitod előttem az ajtót, azért tedd, mert én szedem össze a szennyes ruhát, hogy mert nem szólok, de láttam, hogy nézted a barátnőm húgát, mert én találom ki minden egyes nap, hogy mit együnk, mert vigyázok rád akkor is, ha fáradt vagyok, mert vigyázok mindannyiunkra akkor is, ha nem akarok. Ha kinyitod előttem az ajtót, azért tedd, mert épp tele van a kezem, vagy mert épp másra figyelek közben, vagy mert egyszerűen megérdemlem.

Farkas Franciska

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9616825064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása