Nesze!szer

Reggeli Nesze

2021. december 13.

 

no_solyom.jpg

 

Emlékszem. Minden egyes lélekzetvétellel egyre jobban emlékszem arra a Nőre, aki vagyok. Felsejlik az egyre vékonyodó fátyol mögött a sejtjeimben, az ereimben őrzött tudás. A generációkkal ezelőtti, nagyanyáim nagyanyáinak könnye, öröme, tudása, tapasztalata; az életekkel ezelőtti papnő, boszorkány, vándorcigány, füvesasszony, kurtizán minden emléke utat tör magának. Minden Én vagyok. Az Erő bennem van. Mert Nő vagyok. Mert Természeti Asszony vagyok.
Hallom a fák suttogását, hallom az eső énekét, hallom a jég rianását, szívem együtt dobog a madarak énekével, a lópaták dobogásával, a téli álmot alvó denevéranyák életet adni készülő testével.
Ahogy zsendül a friss zöld fű a tavasz kezdetével, úgy zsendül a vérem, ahogy a hóvirág kidugja a fejét a földből, úgy bukkanok elő a rejtőzködésből. Mögöttem van Bagolyanya, Medveanya, Holdanya, Farkasanya, Sasanya, minden Létező Nagy Anyja.
A Földanya Leánya vagyok.
Természeti Asszony vagyok.
Itt vagyok.
Az Ősanya oldal

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2616782052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása