Nesze!szer

Felnőtt társasjáték jöhet?! Túlélélők viadala az új kedvencem

2021. október 17.

 

20210930_112348.jpg

 

Szoktál társasozni? Igen, én is... persze, a gyerekkel leginkább, hisz ez valahogy a szülőséggel visszajön az ember életébe. De azért azt kell mondjam, nem annyira vagyok boldog a nyuszikáktól és kacsáktól mindig. Viszont a barátaimmal én is nagyon szeretek játszani. Van egy-két emlékezetes játékparty a legendáriumban. Na jó, egyet megosztok veletek. Egyszer egy nem túl edukált pár is volt a társaságban és már megszoktuk, hogy semmire nem jön  helyes válasz. De így fogadtuk el őket. Aztán egyszer csak a srác tudta a választ. És nem hitte el, hogy jót mondott, annyira szokatlan volt számára ez.
Viszont, ha lexikális tudásban nem volt annyira otthon, amit most találtam, felnőtt társasjátékot, abban tuti, hogy expert lenne. Ugyanis új kedvencem van. Valami olyan, amiben én is szakértő vagyok a saját életemben: Túlélők viadala - ez a neve.  Holnap is vendégségbe megyünk a barátaimhoz. Sok estét játszottunk már végig, keressük az olyan játékokat, amivel igazán jól szórakozunk. Így találtam rá a Túlélők viadalára. Mondjuk a címe simán megszólított, mert és ha belegondolok, anno a Celeb vagyok, ments ki innen! - műsorban is valami ilyesmit csináltam Argentínában, csak ott Győzikével és Horváth Évával egy táborban.  . Na, most sík terepen játszom ezt, kamerák nélkül. De mit is meséljek erről a társasról? Hihetetlenül jó, mert összetett, nekem ez tetszik benne. Tulajdonképpen az elején választasz magadnak egy karaktert, akinek a túlélés a célja. A karakterek jól kitaláltak, mindenféle tulajdonságaik vannak, ahogy az életben is ugye. Gyakorlatilag az elején kiválasztjátok játékostársaitokkal együtt, hogy milyen szitut szeretnétek  megúszni. Akár egy zombitámadást, vagy áramszünetet. (A Facebook leállásra nincs még itt megoldás...D) Ami fontos, hogy maradjon életerőd jó sokáig. Mindenhez nagyon mókás kis kártyák vannak, ezeket imádom rakosgatni a kis lapomon.
Van intelligencia, szendvics, iránytű, takaró - túlélőfelszelések, amiket megszerezhetsz a karaktered számára. 
Ez tényleg olyan játék, aminél ott kell lenned észben és igazán ki tudtok kapcsolni a barátaiddal, családoddal.
20210930_112502.jpg

Kinek ajánlják?

  • akik szeretnének többet megtudni a túlélésről
  • akiket érdekel, hogyan találják fel magukat a való élet váratlan szituációiban
  • akik szeretnek szerepjátékot játszani
  • akik szeretik a kvízjátékokat
Az ismeretkártyák is igazán érdekesek és olyan, hogy rádöbbensz, mennyi mindent nem is ismersz a világból és hasznos dolgok mind.  Te tudod, hogy mi a különbség a tájfun, a ciklon és a hurrikán között például? Vagy hány liter vér folyik egy átlagos testsúlyú 70 kg-os ember ereiben? Na, szóval ilyen kérdések vannak például. Én imádom! Szögezzük le: ez nem egy háromperces játék. Egész estés, ami igazi játékpartyvá varázsolja az összejövetelt. Összetett, mulatságos, nem túl okoskodó és jól is néz ki. Egyébként egy jó órát számoljatok körülbelül rá.  Minden alkalommal nagyon élvezem, csak idő lenne több rá. De igazság szerint annyira megszerettem, hogy már emiatt hozunk össze találkozókat. Más társast is lehet a cégnél egyébként kapni, olyan is van, amit igazán kettesben jó játszani.... és van olyan is, aminek nem a túlélés, hanem a buli a lényege. De nézz körül a weboldalukon. Ezt azért is meséltem el, mert az egyik kedvenc csoportomban mindig téma, hogy milyen jó játékok vannak felnőtteknek. Hát kérem:a Túlélők viadala ez. Sok sikert mindenkinek a túléléshez! Amennyiben kedvet kaptál, barangolj ezen az oldalon: https://felnotttarsasok.hu/ . Jó túlélést és kellemes perceket  mindenkinek! - én holnap viszem is magammal a barátaimhoz, szerintem zombitámadást választunk....D
Ps: és ami még nagyon tetszik nekem benne, hogy magyar termék, magyar aggyal  kitalálva, tehát a kérdések is relevánsak. Csak ajánlani tudom!
20210930_103841_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2216724380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása