Nesze!szer

Nem szőrözök tovább: waxolok!

2021. augusztus 16.

 

 

20210804_085004.jpg

 

 

 

A szőrtelenítés és én: hát igen, ez egy hosszú történet. Kozmetikushoz járok ezerkétszáz éve. De ugye, nem mindig van az embernek ideje és lehetősége menni. Itt voltak a mindenféle karanténok és hát szembesültem azzal, hogy szakember hiányában nehéz megoldanom azt, hogy ne az orángutánok családjába tartozzak. Jó, azért nem olyan gáz a helyzet... de... sok évvel ezelőtt én már megpróbálkoztam az otthoni szőrtelítéssel. Szépen meg is vásároltam a sarki drogériában a gyantázáshoz való cuccot. Nagyon, de nagyon jól sikerült. Tényleg. A székhez hozzáragadnom a konyhában. A szőröm maradt, a bútor viszont ment, ugyanis sérült... mókás volt, de nem éreztem ezt megoldásnak, sőt. Mindig keresem-kutatom az új lehetőségeket, mert nem tudok mindig bejelentkezni, rohanni, Balatonról feljönni.... de most!

Waxolni kezdtem. Egy barátnőm ajánlotta a témát. Tudta, hogy eléggé kézügyetlen vagyok, de azt mondta, ez még nekem is menni fog. És nem fogja betörni a szálakat sem. Ez nekem fontos, mert eléggé vehemens alkat vagyok, hogy így fogalmazzak. Egyébként anno borotvával kezdtem én is, ami nem volt túl jó ötlet, de ez van. Akkoriban Anyu mindig azt mondta, nem látszik semmi, miközben engem már csúfoltak a suliban a lábam miatt. Neked is van ilyen emléked? 

Na, de jöjjön néhány tipp, mire is figyelj, ha szőrtelenítesz!

- Igyekezz megismerni magadat és azt, a te bőröd hogy reagál. Van barátnőm, aki a Szahara közepén is szőrteleníthetne, nem történik semmi, a másik barinőm pedig olyan lesz egy ilyen kis művelet után, mintha statiszta lenne valami zombi moziban

- Ne napozás előtt kapd le a nem kívánt felesleget, nem okos dolog! 

- Végezz mindig bőrpróbát, ha újdonsággal próbálkozol - de én csak a waxolást ajánlom otthonra!

- Mindig jó minőségű anyagokkal dolgozzál! Az olcsó húsnak híg a leve tézis itt fokozottan igaz, mert a bőröd szépsége bánhatja

- Ha lehet, olyan helyen végezd a műveletet, ahol nincs veszélyben semmi, ami veszélyben lehet (küld ki a kutyát például!)

- Tisztítsd meg a szőrteleníteni kívánt felületet! 

- Nyaralás előtti nagy tatarozást ne a bőrönd bepakolása utáni pillanatra rakd, mert és amennyiben irtó melegbe mész, a nagy napsugárzás vagy az ennek következtében fellépő izzadás csúnya tüneteket okozhat. Inkább hűtőmágnest hozzál haza magaddal a holidayről, ne gyulladt szőrtüszőket! 

 

Na indul a mandula, mesélem is, mit waxoltam itthon.

Elsőnek kipróbáltam ezt a Solo nevű dolgot. Szólóban voltam persze, nem össznépi rendezvény az ilyen. Hagyományos, spatulás megoldás, én ezt nagyon szeretem, 20 éve ezen nevelkedtem a kozmetikákban. Ez egy filmwax tulajdonképpen. A technika a szokásos: vidd fel a kívánt területre, mondja el három haikut egymás után (vagyis várj egy picit) és már tépheted is le. Ne tépegessed és ne is finomkodjál, menjen, aminek mennie kell. Én jól tudtam vele dolgozni, szerettem. 

És most jön a csajos csoda!

A Glowax  engem kilóra megvett rögtön, ahogy megláttam, milyen cuki kis rózsaszín-pink akármiket kell felmelegítenem. (Már tetszett, mert nem az a randa barna izé...) És amikor felmelegedtek! Úristen, egy tök szép csillogós pink massza lett belőle. Hoztam is egy profi videót nektek, hogyan kell használni ezt. Nekem az a szimpi benne, hogy a kötési idő után is rugalmas maradt, tehát tök jól tudtam dolgozni vele. És nem húzta, nem tépte, csak engedem hadd menjen... elven dolgoztam. És ment is, aminek mennie kellett. Te döntöd el a testtájakat, akár bajuszra is bevethető, mert tudom, ez sokaknak probléma. (De kérlek, utána fényvédőzzél mindig, ne barna folt maradjon utána!)

 

Egyébként mindkét wax használata előtt bőrradíroztam, ami arra volt jó, hogy a kis alig ki nem bújt szálakat is megmozgatta és több tudott kijönni. Ezt nem aznap tettem, hanem a műveletek előtt 48 órával, amit nem kell pontosan tartanod, 47,5 és 56,2 is pontosan jó. (A Miraveda Bőrradírt vetettem be, annyira megszerettem, hogy szőrtelnítés nélkül is használom, gyönyörű lesz tőle a bőr!)

 

szortelenites_1_2.jpg

 

És mit csináltam a műveletek után? Én ilyenkor mindig valami nyugtató anyagot tartalmazó testápolót használok. A Miraveda Lotiont kentem fel, a citrusos illatáért odáig vagyok. Mivel tudom, hogy sokaknál problémát jelent a szőrbenövés, melyet egy volt cosmós kolléganőm egyszer bummedlinek nevezett el (én kérek bocsánatot) - az Ingrown Hair Therapy krémet ajánlom a kényes területeken. Ez megelőzésnek sem utolsó, nem kell beletörődni, hogy mindig ilyen izék keletkeznek rajtunk. Szóval ne adjátok fel!

Akkor sommáznám a waxolásomat. Azt gondolom és éreztem is, otthoni szőrtelenítésre ennél jobb, praktikusabb és fájdalommentesebb módszer és technika nincs. Komplett szettet tudsz venni és mindent a kezed alá raknak gyakorlatilag. Az otthoniszőrtelenites.hu oldalon minden információt megtalálsz, de szerintem ne szőrözz tovább, próbáld ki, nem fogod megbánni! 

20210804_085122.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3716648206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása