Nesze!szer

Antidepresszáns szombatra

2021. január 09.

 

feny_horompo_andrea.jpg

Az a boldog, nagyszerű és szerelmes életem, amiért oly sokat küzdöttem, oly sokat választottam és oly sokat tettem. Mert a valódi cél ez volt és ez most is. Éber vagyok a lehetőségeimre és én azt választom, hogy ebben az életemben kimaximalizálom azokat. Így nem mondok le és nem érem be kevesebbel, csak azzal, ami maximálisan elérhető számomra. Hogy ez pedig mi, azt CSAK én tudhatom.

Dr. Hörömpő Andrea

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3516377028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása