Nesze!szer

Reggeli Nesze

2020. december 28.

 

drama_barna_berni_neszeszer_blog.jpg

 

Úgy döntöttem, hogy ne legyenek kavarós, zűrös, lezáratlan kapcsolataim. És nincsenek. Úgy döntöttem, hogy ne legyenek szőnyeg alá sepert ügyeim. És nincsenek. Úgy döntöttem, hogy nem megyek bele olyan kapcsolatba, ami nekem és a gyerekemnek nem a legjobb. És nem mentem. Úgy döntöttem, hogy nem félek egyedül sem lenni és nem megyek egyik kapcsolatból a másikba, úgy, hogy az előzőt még fel sem dolgoztam, csak, hogy a pasi megmentsen. Úgy döntöttem, hogy nem félek attól lesz-e mindenre. És lett. Úgy döntöttem, hogy nem tartom a betegség érzésében magam és jelenleg egészséges vagyok. Az lettem. Nem történnek felesleges nehézségeim napi szinten, mert ezekben így döntöttem. Nincsen szükségem problémákra és ezért nincsenek.
Te vagy a felelős az életedért. Dönts, hogy kit és mit választasz! Mérgezed vagy szabaddá teszed magad!?
Barna Berni
kép: pinterest - hildegart wall art

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1616359004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása