Nesze!szer

Mire vágysz? Kép-es vagy rá?!

2020. május 17.

 

 

peony_table_office.jpg

 

Évekig használtam megerősítéseket, amiket felmondtam magamnak, és hallgattam őket minden nap. Rengeteg változást hozott az életembe, de volt néhány dolog, amivel nem boldogultam, míg nem kezdtem el vizualizálni. Rájöttem, hogy amíg tele vagyok blokkokkal az adott területen, a megerősítés nem fog áttörést hozni. Amíg gondolatban sem jutok el oda, hogy birtokoljam vágyam tárgyát, esélytelen a beteljesedés. Ha hordozok egy nagy adag szegénység tudatot a családból, mert állandóan azt hallgattam a gyerekkoromban a szüleimtől, hogy "mi azt nem tehetjük meg", "arra nincs pénzünk", "a pénz nem a fán terem", addig elKÉPzelni sem tudom, hogy valaha bőségben élhetek. Lehet, hogy az eszem már tudja, hogy jár nekem, de az érzéseim bizony nem ezt mondják. Próbáld csak elképzelni, hogy álmaid házában élsz, milliók vannak a bankszámládon, és nem szenvedsz hiányt semmiből. Ha túl erős a szegénységtudatod, KÉP-telen leszel rá. És amíg KÉP-telen vagy, addig nem tudsz vonzani. Így azt gondolom, elsődleges feladat, hogy KÉP-es légy, vagyis tudd elképzelni, amire vágysz!...

Folytatás az ébredés hajnalán blogon...

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7215703070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása