Nesze!szer

Eldöntöttem: szeretni fogom

2020. május 03.

 

szines_ajto_szoba.jpg

 

 

Mrs. Jones kicsi, törékeny, de büszke asszony, aki minden reggel nyolc órakor felöltözve, haját divatos fazonra befésülve, finom sminkkel készen áll az előtte álló napra, ami azért is szokatlan, mert hivatalosan vak. 92 évesen elveszítette 70 éves férjét, és meg kellett hozni azt a döntést, hogy otthonba vonul.

Az otthon előcsarnokában több órát várakozott a szobájára, és amikor közölték vele, hogy az elkészült, édesen elmosolyodott. Miközben járókeretével a lift felé manőverezett, részletesen leírták neki, hogy is néz ki az aprócska szoba.

- Imádom! – úgy kiáltott fel, mint egy nyolcéves kislány, aki éppen egy kutyakölyköt kapott ajándékba.
- De Mrs. Jones! Még nem is látta a szobát, egészen eddig csak várakozott!
- Ennek semmi köze ahhoz, hogy láttam-e szobát! A boldogság olyan dolog, amit választhatsz, amit idő előtt eldöntesz. Az, hogy szeretem a szobám, nem attól függ, hogy milyen bútorok vannak benne, vagy hogyan vannak elrendezve. Már eldöntöttem, hogy szeretem. És ezt a döntést meg fogom hozni minden reggel, amikor felkelek.

A Mélység Asszonyai

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6115657446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása