Nesze!szer

Kattanj ki, hogy ne kattanj be!

2020. április 17.

 

 

kattanj_ki_neszeszer_blog.jpg

 

Nekem eléggé fotós memóriám van. Képekre emlékszem legtöbbször. És képi a látásmódom is, meglátom a jó fotó lehetőségét, nyilván, ez abból is következik, hogy elég sok fotózáson vettem részt akkor, amikor még mindenféle magazinoknál dolgoztam. Szóval, számomra fájdalmas, hogy ebben a helyzetben most a fotós barátaim, barátnőim, pajtásaim sem tudnak dolgozni. Ez azért is rossz, mert a bennük folyton létező kamera ilyenkor pihen, a kreativitás meg nem az a dolog, amin megnyomhatja az ember az off gombot.

Ezért is fogott össze több fotós anyuka, ami megtetszett nekem. Hogy ők se kattanjanak be, kitalálták a #kattanjki mozgalmat. Mindenki ezzel a taggel postolhat képeket bárhová, ezzel másokat is inspirálva. Ezzel is üzenve azoknak, akikkel nem lehetünk együtt ezekben a hetekben, lassan hónapokban, megmutatva a család tagjait. )És persze azért is indult ez, hogy mindenki megőrizze az ép eszét, lelkét...) El is rajtolt a kattanjki blog, ami mindig ad némi inspirációt a képek készItéséhez. Mondhatod azt, hogy fejlődés, vagy inspó, vagy kihIvás, de szerintem felesleges cImkézni. Ha érzed a hIvást, csináld. A blog ITT található. Az instán pedig postolhatod a te elkészült művedet, műveidet ezzel a taggel. A legjobbak meg a blog felületére is kikerülnek. Nekem ezt tetszik. Vágjunk jó képet ehhez az egészhez! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2415619780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása