Nesze!szer

A női vezetők már nem(csak) tűsarkakon lépkednek

2020. március 10.

 

adidas_high.jpg

 

 

Anno, amikor még multinál voltam vezető, valamiért azt gondoltam, a tűsarok jelképezi azt, hogy 'girlboss vagyok. Akkor még ezt diktálta a trend, én meg felültem erre a vonatra. Most azt kell mondjam, végtelen hálás vagyok a divat világának azért, hogy szépen lassan bekúszott a streatwear is az office életbe és sokkal, de sokkal kényelmesebben öltözhet az ember. Jó, mondjuk nekem az egészhez azért erősen hozzá is jött az önelfogadás és azt, hogy már nem szeretnék valaminek látszani, csak magamnak. A Footshop most fotózott egy igazán szimpatikus anyagot és női vezetőkön keresztül mutatnak be 3 girlboss-t és a világukat. 

 

Feller Madleine a Panarom egyik vezetője (marketing, social stb...), Strasszer Orsolya pr-ügynökséget vezet, Oláh Anna pedig hazánk egyik legismertebb designere. Most mutatok nektek néhány kedvenc darabot tőlük, rajtuk. Madleine egyik favoritját ITT találjátok, Orsi, aki egyébként a Reserved ügynöksége is a Mátka étterem és a The Magazin Hotelek mellett EZT kedveli, Oláh Anna pedig ERRE a lépőre szavaz. Te hordasz szoknyához, ruhához vagy kosztümhöz sportosabb cipőt?





A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3015511774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása