Nesze!szer

Az év legvártabb karácsonyi reklámja Magyarországon készült!

2019. november 14.

 

 john_lewis.jpg

 

 

Az év sokak által legjobban várt karácsonyi hirdetése a John Lewis filmje (angol áruházlánc). Minden esztendőben valami igazán szezációs. Most egy igazán "karácsonyi" állatka tűnik fel benne. Ja, nem is. Mert bizony egy sárkányka a főszereplő a szépséges vörös kislány mellett. A történet viszonylag érthető, a tipikus angol ételt, a karácsonyi  pudingot, ami sok minden, csak nem puding, "süt meg" Edgar, a sárkányka. (A pudingot a mi értelmezésünkben értem, az angol nagyon más) És midez hol történik? Nem, nem London környékén. 

Ismerős a hely, ugye? Igen, mert a fóti filmgyár az, ahol elég sok film és sorozat készült már, jó néhány nemzetközi produkció is. Szerintetek milyen lett az idei John Lewis reklám?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4515306378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2019.11.15. 07:27:41

Hát, az a helyzet, hogy de! A Christmas pudding egy karacsonyi suti (nagyon gejl edes, nekem tulsagosan az!) es el kell fogadni, hogy Magyarorszagon mast neveznek pudingnak. Mint ahogy masutt gulash-nak nevezik a porkoltet...

Bar a filmecske nagyon latvanyos, a mesenek tudom be, hogy fittyet hány a fizikára - engem zavar...

rezsöatya 2019.11.15. 07:29:03

("szolgalati kozlemény")

Sztem reklámja. A rekláma nekem olyan szlovakosan hangzik. Probaltam utananezni, nem találtam biztosat, rád bízom. Elfogado vagyok az ujra... :-)
süti beállítások módosítása