Nesze!szer

Reggeli Nesze

2019. november 04.

 

dontesek_1.jpg

 

Az élet nehéz döntések sorozatának látszik: hogyan találom meg életem párját? Maradjak a házastársam mellett, vagy jobb, ha elválok? Miből fogom kifizetni a lakbért? Van olyan munka, amit szeretek is és pénzt is hoz? Mihez kezdjek az idegesítő rokonaimmal? Hol érezhetem végre otthon magam? Hogyan őrizhetem meg vagy nyerhetem vissza az egészségemet? És így tovább. De a rengeteg látszólagos választási lehetőség mögött mindig a félelem és a szeretet között kell döntenünk. A félelemtől sérülünk, a szeretettől gyógyulunk. A többi csak részletkérdés.

Alan Cohen

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1015286196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2019.11.07. 19:19:56

Hogy hogyan találom meg életem párját?

Ossze kene hozni Alant Csitáry-Hock Tamással, aztan egyezzenek ki! :-P

(A szerelem nem lesz, hanem van. Egy napon... megérkezik, és tornádóként felkap. Nem tudsz ellenkezni, nem tudsz ellenállni)

Most akkor megsem te dontesz? :-P

:D
süti beállítások módosítása