Nesze!szer

Barbie már a reptéren is!

2019. október 22.

 

 

barbie_borond.jpg

 

Rájöttem, hogy a cím teljesen megtévesztő, mert már én is találkoztam Barbieval a repétern. Sőt, vásároltam is a gyermekemnek. Ám úgy tűnik, most új tétel kerül a wish list-re. Az idén 60 esztendős hölgy ugyanis nem csak jól tartja magát, de gondolt egy nagyot és kooperációba kezdett a Samsonite céggel. Tehát megjelentek a Barbie bőröndök. A La Vie en Rose kollekció az élet rózsaszín oldalát ünnepli. A bőröndök igazán remekek, strapabíró kerekekkel vannak ellátva és retro Barbie logókkaló. Van egy anyuka méretben és kislány variációban is. Mondjuk, szerintem imádnánk, bár ahogy ismerem magunkat, a kis háti táskából is lehet, hogy vásárolnánk hozzá... vagy fogunk is. Abból is mutatok képet. A bőröndök egyébként sokat bírnak, különleges préselési technikával készülnek. Nyilván persze minden limitált, de egész egyszerűen szerelem. A kis nesszeszer is. A Westendben, az Arénában, az Alleeban és az Árkád Samsonite szaküzleteiben találod meg őket. Egyszerűen imádnivalóak! 

 

barbie_samsonite_borond_kollekcio_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1715244418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2019.10.22. 21:32:53

Egyszerűen imádnivalóak! 

...az elso utazásig... :-PPP

files.fm/u/ruvr4gas
süti beállítások módosítása