Nesze!szer

Nálad van a labda

2019. október 20.

 

labda_nalad.jpg

 

A héten több terápiában, beszélgetésben elmondtam egy mondatot, ami nekem egyszer nagyon jól jött. Így most úgy érzem, veletek is meg kell osszam. Anno épp igen erősen támadtak engem, nem is értettem, kinek, mi a baja éppen velem. Csak álltam, mintha a vidámpark kapujában lennék és a halloweeni játékok lennének működésben és mind huhogna. Eléggé elkeseredtem. Ekkor ezt mondta egy haverom:

- Tanuld meg, hogy a fociban is csak azt bántják, akinél a labda van. Akinél nincs, azt le se tojják. Te nem is látod, de valakiknek te állati fontos lehetsz, nálad ott egy láthatatlan labda....

Azóta ezt megszívleltem.  És ez a történet mindig jó emlékeztető. Vésd fel te is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6215241158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezsöatya 2019.10.22. 06:53:56

Bar nem szeretem (es nem erdekel) a focit, de uzenem a haverodnak, hogy akinel a labda van, azt nem bantjak, hanem leszerelik (=elvennek tole a labdat), hiszen a jatek lenyege tobbek kozt ez is... :-P
süti beállítások módosítása