Nesze!szer

Kendall Jenner megint arc lett

2019. október 05.

 

 

kendall-jenner-reserved-campaign01.jpg

 

 

Az instán már mutattam nektek, hogy néhány napja a magyar sajtónak, vagy az instán is kommunikálóknak is bemutatták a Reserved új arcát. Persze, az arc személyesen nem jött el, mivel Kendall Jenner az, de a videót levetítették. Nekem nagyon bejött, mert kellően megdöbbentő, de közben mutatja a lányok-nők sok arcát. 116 millió Instagram követővel és 180 cm magasságával, magasan a Forbes „legjobban fizetett modellek” listájának élén áll. Kendall Jenner megkérdőjelezhetetlenül napjaink divatvilágának egyik legnagyobb alakja, minden szezonban a világ legnevesebb divattervezőinek kifutóján vonul végig, és a leghíresebb divatházak kampányaiban szerepel. Hogy tetszik nektek? Meglestétek már az új kollekciót a boltokban? Én beleszerettem egy kabátba, ami a fogason irtó jól nézett ki, rajtam pedig... na, nem vagyok egy Kendall...D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5215190118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása