Nesze!szer

Ékszer, ami a te csillagaidról szól

2019. szeptember 28.

 

 

stellarenyem.jpg

 

 

csillagekszer.jpg

 

Ez milyen karkötő a kezeden? De szép, új? - kérdezte tegnap a barátnőm, miközben a gyerekek épp igen nagy vehemenciával homokoztak. Na, gondoltam, ha ez a barátnőmnek is tetszik, akkor nektek is mesélek róla. Nem olyan régen bukkantam rá, hogy egy kedves ismerősöm csillagékszerekkel foglalkozik. A születésed pillanatát kell átküldeni neki és személyre szabja az ékszeredet. Nyilván választhatsz abból, kb milyen köveket szeretnél, de az egyes égitestek rezgésére ráhangolódva született meg az, hogy melyik ásvány melyik égitest megfelelője. Én, amikor megrendeltem, kicsit el is felejtettem. És a legjobbkor érkezett meg számomra a Csillagékszerem. Akkor, amikor pont erősebben kellett tudatosítanom magamnak, mi is a dolgom ebben a földi életemben és amikor egyre jobbak kezdek a pályámra állni. Az ég energiáit közvetítik az ékszerek. Az elkészült mandala a képletben rejlő erőket hordozza, átélhető általa a védelem, a harmonizáció, életünk folyamatai szerint fejtve ki gyógyító hatását. Én nagyon szeretem. És már tudom is, ki lesz az, aki karásonyra kap tőlem egy ilyet. Még szerencse, hogy pontosan ismerem a képletét és a születési időpontját...

(A Stellarmandala csillagékszerek weboldalát ITT találod) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7415172522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása