Nesze!szer

A sorsom fonalát karkötőként viselem

2019. július 25.

 

leaf1.jpg

 

 

A végletek embere vagyok. És ezt nem tagadom. Ékszerben vagy az óriásit szeretem, vagy az ini-mini, igazán diszkrétet. Így fedeztem fel nem is olyan régen a Leaf márkát. Nagyon visszafogottak és spiri jelentésük is van. Így én most egy finom, pirosat viselek, nagyon imádom. A levélke van rajta, meg egy szépséges pillangó. Nekem ez a szabadság jelképe, hogy úgy mondjam. Barbara Elsner ékszertervező tervez a márkának. A buddhizmus, a hinduizmus és a kabbalisztika is ismeri a vörös fonalat, mint védő jelképet. Ez ugye arra szolgál, hogy távol tartsa az ártó szándékot a viselőjétől. Na, erre nekem elég nagy szükségem van, mert elég sokan úgy másznak rá az energiámra, hogy örülök, ha este kis zacskónyi marad magamnak. A charmok is hordozhatnak persze üzeneteket ám. 

 

 Szív: a szeretet jelképe.
 Végtelen jel: az örök körforgást jelképezi.
 Kör alak: nőiséget, egységet, végtelen nyugalmat jelent.
 Csillag: vezérgondolatok, életünk céljaihoz való útmutatás.
 Pillangó: könnyed látásmód, szabadság.
 Különféle keresztábrázolások: az önmagunkba fektetett hitet szimbolizálják.
 Szkarabeusz bogár: újjászületés, remény, valamivé válás.

 Tenyér: az arab, héber hamsza megvéd az ártó szándéktól.
 Lótusz:  a tisztaságot, a spirituális ébredést és a hűséget jelképezi.

Na jó, akinek tetszik és imádná, a Fashion Watch üzletiben, vagy online ITT találja meg. 

 

leaf_karkotok_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9014978500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása