Nesze!szer

Primer? Na, az meg minek?

2019. május 27.

 

isadora.jpg

 

 

Aki nem egy nagy sminkelős, az is azért hallott már a primer fogalmáról. Ha maradnia kell az orcán annak, amit felkenünk, akkor mindenképpen használjuk ezt, mert maradandóbb jóval, amit felteszünk. Elég mindenfélékkel találkoztam eddig. Ráadásul, ha a hírek igazak, lesz még idén nyár. Most az elmúlt hétvégén, amikorra a meleg esett, bevetettem az IsaDora új primerjét és jelesre vizsgázott. Ami tetszett benne, hogy már eleve ad egy kis fényt az arcnak. Olyan természeteset, hogy így mondjam. Nem mászott el, jól viselkedett. És ami nekem külön a boldogság maga, hogy 30-as spf van benne. Igen, ezerszer elmondtam már, de igen, én már nyáron csak olyan kozmetikumokat használok, amelyek fényvédősek! Szóval, júniustól a boltokban, a hétnek az ő végén, amikor reméljük, újra jön a hőség, már megtalálod! 

IsaDora Face Primer 8 890 Ft (Douglas)

 

isadoraprimer.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6714864576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása