Nesze!szer

A jó kislányoknál is a pöttyös az igazi

2019. április 10.

 

 

sch-4764_8411061944691.png

 

Jó, vagy nem jó, de a Good Girl az egyik kedvenc illatom az utóbbi évek újdonságaiból. Annyira szeretem, hogy egyszer el is lopták tőlem. Na, akkor annyira nem nem voltam jó kislány, túl szépeket nem mondtam. De vissza a Good Girl pörfümhöz. Karlie Kloss az arca. És most készítettek egy annyira, de annyira finom és tetszetős kampányt hozzá, hogy szerelmes vagyok ebbe. Egyébként is igen kedvelem a pöttyös dolgokat. Így most nem tudtam nem prezentálni nektek a Good Girl Dot Drama képeit.  Carolina Herrera de Baez-zel működött együtt. Egyébként tudtátok, hogy Herrera első bemutatóján is megjelentek már a pöttyök? Az illat ezen kiadása egyébként igazi gyűjtőknek szól. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr314748301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása