Nesze!szer

Reggeli Nesze

2019. március 06.

 

szivpiritos.jpg

 

Ha választanod kell köztem és valaki más között, ne válassz engem, félreállok. Képtelen lennék olyan valakivel lenni, aki bizonytalan abban, hogy engem akar, akinek mérlegelnie kell.
Nem versengek senkivel, megkönnyítem a dolgod.
Nem leszek egy választás eredménye, egy hamis győzelem élvezője, amiben mindig ott lebegne, a mi lett volna, ha nem engem… 
Tisztában vagyok azzal, hogy mit érek, hogy mit tudok adni, és ezért mit érdemlek. Megérdemlem, hogy az első és egyetlen legyek.
Ne válassz engem, mert én már nem téged választalak…

Manna Owell

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4714670275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása