Nesze!szer

Gyanta, ami nem fáj?

2019. február 07.

 

szortelenitoskezd.jpg

 

 

 

Ó, igen. Gyantázás. Van, aki a szó hallatán is kifut a világból és van, aki lenyom három imát, mielőtt az asztalra fekszik. Szükséges rossz, mondjuk így, ami után jó, mert nem kell három nap múlva megint elővenni mást és sima lesz a láb. De akinek nem olyan magas a fájdalomküszöbe, annak nem a legtutibb ez a módszer. Ám képzeljétek, van egy gyantázás, ami nem fáj annyira. Nyilván ilyen mondatokat mindig olvas az ember itt-ott, ám amíg nem tapasztalta.. 

Szóval. Én is rihegtem-röhögtem ezen. De. Valamiért úgy hozta a sors, hogy egy közös barátnő révén az ItalWax szalonba szaladtam be múltkor egy gyantára. El is felejtettem, hogy mondták, hogy ez különleges, más. Csak ugye feküdtem az ágyon és néhány perc múlva feltűnt: nincs az ismerős érzés, nem szisszenek fel... pedig igen magas az én fájdalomküszöböm. Utána is kérdeztem, mert nem vagyok egy gyanta tudor. Kiderült, hogy a piacon kapható gyanták 60 fokon olvadnak. Ezek meg 40-45 körül már készen állnak a bevetésre. Nem köt meg rögtön, ilyen szauna hatást vált ki a bőrön. A pórusok kinyílnak és könnyebben kijönnek ezáltal, tehát nincs az a nagy tépés feeling és érzet. Nagyon sok fajtából lehet választani, de nyilván a kozmetikus dönt. Szőrvastagságtól is függ, a célzott helytől is és sok mindentől. Teljes mértékben személyre szabható, 35 féle áll rendelkezésre, más-más összetétellel. Nem magyarázom tovább. Akinek fáj, nagyon fáj, aki kímélné a bőrét, aki érzékeny és véraláfutásos lesz a sima gyantától mondjuk, annak nagyon ajánlom. Könnyen megközelíthető helyen vannak a belvárosban és az elasztikus waxoké a jövő! 

Az ItalWax Szalon Budapest facebook oldalát ITT találjátok, a Piarista utca 4. szám alatt találhatóak. 

 

italwax_szalon2_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2614609064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása