Nesze!szer

Evernessia: a szabad lelkek országa Balatonon

2018. június 26.

 

 

ever38.jpg

 

 

Hála - ez a legjobb szó arra, amit érzek. Az Everness fesztiválon jártunk néhány napja, Alsóörsön, Balatonon. Egy olyan "országban", ahol az emberek kedvesek, szeretik egymást, nincs kiabálás, alakoskodás, csak végtelen elfogadás és egymás segítése. Müller Péter, Feldmár András, Soma, Kiss Balázs Kunó, A békés harcos útja és sok-sok barát Herczeg Zolitól a rég látott iskolatársig. Őket nem fotóztam, mert "ott lenni" mentem. Így csak a saját "portékámról" készültek leginkább képek. Nem beállítottak, a pillanat adta szépségek. Egy olyan világról, ahol béke van, jóga, indiai zene, de a vegán konyha és a hot dog is megfér egymás mellett és az asztrozófia és a ma uri masszázs is. Egy olyanfajta elfogadás, amit eddig csak külföldön tapasztaltam. Köszönöm, hogy mindennek a része, részese lehettem! Everness: köszönet ezért a spirituális csodáért!

 

 

 

Ps: fényképezőgépet nem is vittem magammal, minden fotó a Samsung 9-es telefonommal készült. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2214074715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása