Nesze!szer

Te csúcs vagy! - irányítsd te az életedet!

2018. május 31.

 

 

hajoeleje.jpg

 

Az egyik nap szuper meditáción voltam. Anna tartotta, illetve vezette. Utána két lépéssel a föld felett lebegtem. A medi (bocsi) egy részben egy hajóra kellett képzelnünk magunkat. Nyilván én magam voltam a kormánynál, hisz alaptézis ezoterikus körökben: az életem hajóját én vezetem. Az jutott eszembe néhány nap után, hogy milyen érdekes, de én is sokszor bele tudok merülni abba, hogy átadjam az irányítást másnak, aztán kiboruljak, miért nem sikerült valami. Nem, nem azt gondolom, hogy mindig nekünk kell diktálni, csak azt, jó, ha tudjuk, a mi életünkért mi felelünk és nap mint nap döntések sorozatát hozzuk meg. És dönthetünk úgy, hogy jól leszünk, hogy élvezni fogjuk a mai napot és nem dühöngünk például forróság miatt, hanem hálásak leszünk, hogy ilyen gyönyörűen süt a nap és már májusban nyár van. Összeírtam neked néhány egyszerű tippet, amiből lehet, hogy pont 1-2 hasznosítható számodra. A lényeg, hogy érezd úgy, visszaszerezted az életed felett az irányítást és nem céltalanul hánykolódik a hajód az élet tengerén.

- Kezdjed a reggelt úgy, ahogy szeretnéd! De tényleg. Ez a nap origója és kész. Ha habosan szereted a kávét, szerezz be habot. Amennyiben e metál zene dob fel, játsszd le magadnak. Imádod a kiülős, lassú reggeliket? Intézd úgy, hogy beleférjen akár egy csütörtök reggelbe is. Wifi ma már minden kávézóban van, simán onnan is tudsz válaszolni a mélekre!

- Ne maradj korlátok között! És most itt nem arra gondolok, hogy állj fel az irodában az asztal tetejére és táncolj a meetingen... bár. Igazság szerint arra gondoltam ne dőlj be a sémáknak, ne tégy minden megszokásból, ne dőlj be a munkatársak "ezt így csináltuk mindig" mondatainak. Te nyugodtan tegyél máshogy, fedezz fel ebédre is új helyeket, még akkor is, ha csak rendelni szoktál. Minden új élmény vagy tapasztalás többé tesz bennünket! 

- Tanulj meg nemet mondani! Ez a dolog az én életemben is komoly feladat volt. Olyan dolgokra mondtam igent, amiben aztán rosszul éreztem magam és olyan embereknek hallgattam a süket dumáit, akik csak lehúzni akartam. Nem a legkönnyebb lecke, de megéri beiratkozni ebbe a suliba. A saját határaid deklarálásával úgy érzed majd, megbecsülöd magadat és tényleg te döntesz az életed felett. Elég cool feeling! #sayno

- Lépj ki a komfortzónádból! - ez most elég divatos közhely. Én néhány napja úgy kiléptem a komfortzónámból, hogy le is jött a szandálom talpa. De a viccet félre téve jól jön az embernek, ha néha szögesen mást csinál, mint amit szokott mondjuk akár egy hétvégén. Egy kirándulás, saját magad kipróbálása, akár egy kalandparkban elég jó kis adrenalin fröccs tud lenni - és még másnapos se leszel tőle. Egészségedre!

- Olvass! Oké, azt gondolhatod, hogy hát micsoda bölcs tanács ez... se. De gondolj bele, hány embert láttál mostanában nem a telefonnal, hanem könyvvel a kezében a metrón mondjuk. Nem sokat, ugye?! Akkor vizsgáld meg a napodat. Mi lenne, ha az állandó facebookozás helyett elővennél egy igazán jó könyvet, ami lelkesít, motivál, ismeretlen tájakra repít: magyarán feltölt. Annyi, de annyi jó regény van. 

- Mozogjál! Nyugi, nekem sincs rá időm. De tényleg. És a mindenkinek arra van ideje, amire szeretné dolgot le nem írom, mert utálom, de eléggé. Mert ennél kevesebbet már nem tudok aludni. Viszont mini mozgásokat beiktathatsz, akár rövid futást, táskában a cipővel, vagy gyors sétákat a-ból b-be és a 20 perc alatti kemény edzések is csodát tesznek (power plate, curves stb...) . Az adrenalin hatása pedig elég menő érzés, néha már attól is jobban érzi magát az ember, ha felvett egy sportmelltartót...D 

- Vállalj be új színeket! A mindig kéket vagy bézst viselek korszakot zárd le és ne biztonságira játsszál. Hidd el, sokkal jobb kedved lesz, ha újra színeket kezdesz el hordani. Mikor, ha nem nyáron? Jöhet a pink, a rózsaszín, a narancs, a piros, a türkiz. Hidd el, a lelkedre is visszahatnak majd. Ja és persze az új frizura közhelyet is elsüthetném... mert az igazán jótékony tud lenni. Szólj, ha megadjam egy jó fodrász elérhetőségét! 

- Ne viselkedj! Az önismeret és az önelfogadás egy szuper szintje az, amikor már nem akarsz megfelelni. Se kinézetben, se reakciókban, cselekedetekben. Ismered magad? Szereted magad? Igen... akkor tudd, hogy te így vagy csodálatos és megismételhetetlen. Ne azért hordjál valamit, mert ezt diktálja a trend, vagy elvárja tőled bárki (nyilván ahol céges előírások vannak, ott más a helyzet). Vállald magad, akár mások ufónak is néznek. Hidd el, egy idő után a hasonló hasonlót vonz elv alapján jönnek az ufó barátok, ismerősök és jól éred majd magad velük!

- Offold magad! Mi lenne, ha néhány órára, esetleg fél napra lejönnél a közösségi oldalakról, nem néznéd meg a telefonodat és akár sétálnál egyet, vagy elmennél kirándulni, esetleg nem csinálnál semmit, csak lennél. 

- Ne várj holnapig! Érezd már ma jól magad a bőrödben, nem kell mindent holnap és hétfőn kezdeni! 

 kép: pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1814014440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása