Nesze!szer

Vidám vasárnap

2018. május 06.

 

 

anyalanya.jpg

 

Köszönöm Istenem az édesanyámat! 
Amig ő véd engem, nem ér semmi bánat! 
Körülvesz virrasztó áldó szeretettel, 
Értem éjjel-nappal dolgozni nem restel. 
Áldott teste, lelke csak érettem fárad, 
Köszönöm, Istenem az édesanyámat.

Dsida Jenő

Néztem anyut, ahogy megtesz mindent, és rájöttem, hogy soha nem leszek képes teljesen elszakítani magam tőle. Nem számít, mennyire vagyok erős vagy gyenge, anyu a részem, épp olyan fontos, mint a szívem. Soha nem leszek olyan erős, hogy meg tudnék lenni nélküle.

Sarah Dessen

 

Az életben a legtöbb szépség kettesével, hármasával, tucatjával vagy százával bukkan fel. Rengeteg rózsa, csillag, naplemente, szivárvány, fivér és nővér, nagynéni és unokaöcs, de csupán egyetlen ANYA van a világon.

Kate Douglas Wiggin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8313893956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása