Nesze!szer

A nő, aki mindent tudott

2018. március 25.

 

 

jeanne_louise_calment2.jpg

 

Jeanne Louis Calment az a francia hölgy, aki eddig a legtöbb évet leélt a Földön, 122 esztendőt és 164 napot. Jeanne 85 évesen kezdett vívni, és 100 évesen is biciklizett. 114 évesen egy filmben is játszott, 117 évesen leszokott a dohányzásról, mert már nem érezte jól magát, és a látása is megromlott, így nem kérhetett meg mindig valakit, hogy tüzet adjon neki. Íme, életfilozófiája:
1. Minden kornak meg van a maga bája és hátránya.
2. A fiatalság egy lelkiállapot, nem testi. Egy fiatal lány vagyok, aki 70 év alatt ráncos lett.
3. Csak egy nagy ráncom van, most is azon ülök.
4. Minden gyerek csodálatos.
5. A Jóisten itt felejtett!
6. Szerelmes vagyok a borba.
7. Mosolyogj, sokáig fogsz élni.
8. Nem tudod megváltoztatni? Felejtsd el!
9. Azt kívánom, hogy sokáig éljek, és maradjon meg az étvágyam, főleg ami az édességeket illeti.
10. Nem szeretem a szempillaspirált, mert szeretem magam könnyesre nevetni.
11. Rosszul látok, rosszul hallok, de ez mit sem számít, ha élek.
12. Azt hiszem, a kacagásba fogok elpusztulni.
13. A lábaim vasból vannak, de hogy őszinte legyek, kissé megrozsdásodtak.
14. Mindennek örültem, minden etikai szabályt követtem, és semmit sem bánok. Szerencsém volt.
15. Egyszer egy újságíró azt mondta nekem, hogy: “Remélem, még látjuk egymást később.” Mire én: “Miért is ne! Nem fest még annyira rosszul!”

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2613754314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása