Nesze!szer

Nyerj otthoni fogfehérítőt!

Rapid White fehérítőt teszteltünk. Kipróbálod te is?

2017. augusztus 02.

 

rw_nyeremenyjatekhoz_1.JPG

 

 

 

 

 

1_week_tooth_whitening.png

 

 

A kimutatja a foga fehérjét zseniális magyar mondás. És nem akkor született, amikor még divatba jött volna a fogfehérítés. Több technikát kipróbáltam, kipróbáltunk már az évek során. Volt, ami nagyon bejött, tényleg látszott, de az eljárás utáni egy-két napot legszívesebben átaludtuk volna. Nem is olyan régen felfigyeltünk rá, hogy létezik az a fogfehérítős cucc, amit minden ismert ember postol az instáján, milyen isteni. Megkérdeztem erről néhány barátnőmet és mindenki azt mondta, számára maga volt az iszonyat, úgy fájt. Aztán találtam ezt a Rapid white nevű márkát, ami egy hét alatt ígér fehérítést és otthon használható. Oké, akkor miért ne - gondoltam. 

3 részből áll a szett, illetve 4-ből. Nyilván alapból szépen fogat kell mosni. Utána, a csomagban található két sínbe belenyomod a zselét. A fogadra rákensz egy stiftből valami folyadékos kis cuccot, majd jön a fogsor felhelyezése. Néhány percig kell csak bent tartani. Az elején kis béna voltam, de aztán belejöttem. Utána pedig egy speckó fogkrémmel jön a fogmosás. Ami szuper volt, hogy egyáltalán nem csípett vagy fájt az egész. Közel sincsen a fogorvosi székes fehérítéshez, ami után még levegőt venni is fáj. Minden hidrogén-peroxid felhasználása nélkül készül és klinikailag tesztelt. Ez érezhető, mert elég komoly kis szett az egész. Reggel és este végzendő, hát, nekem nem mindig jött össze a kétszeri alkalom, így kicsit elhúztam. Nem mondom, hogy a durva sárgából nagyon fehér lett a fogam, mert az nem lenne igaz, ráadásul szerintem iszonyat természetellenes, ha valakinek vakítóan fehér a fogsora, annyira mű, hogy az nem igaz. De sokkal szebb az árnyalat. Tök könnyű ellenőrizni ezt, mert kapsz egy színskálát is. Eggyel egyszerűbb megoldás, ha egyszerűen visszanézed a telefonodban a használat előtti selfijeidet, ahol mosolyogsz. Na, ez beszédes lesz. Nekem bejött ez a cucc, mert nem tette érzékenyebbé a felsőket és alsókat se, viszont szebb színük lett a harapóknak!

 

rapid_white_fogfeherito_csikok.jpg

 

Van még egy terméke a cégnek, ami szuper fogfehérítő csíkok. Gyakorlatilag fel kell csak ragasztanod és nagyon gyorsan ad fehérítést - mindenféle káros dolog nélkül. Nem kell ülni otthon hosszan és nem kell szenvedni idegen orvosi környezetben, ami azért para tud lenni. Iszonyat praktikus és jó. Kipróbálod? 10 ilyen csomagunk rendelkezésre áll, így nyerhettek. (1 db fogfehérítő csík, 1 db system és 1 db  fogkrém található benne.) Ezek a teendők!

1. Tetszikeld és osszad meg ezt a postot.

3. A Nesze!szer facebook oldalán ITT, küldj egy mosolyt nekünk! (A Rapid White angol oldalát ITT találod, ha többet tudnál szeretni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3212669419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása