Nesze!szer

Most felkelek, mert tudom, hogy GYŐZTES vagyok!

2017. március 19.

 

 

 talpraallos.jpg

 

Amikor néhány hónappal ezelőtt Patrícia megkért, hogy most valami személyeset írjak.. nem igazán értettem, mire is gondol..

Aztán telt az idő, a dolgok történtek, robogott az élet.. és beért az információ.

Személyes? Álljon akkor itt egy személyes bejegyzés arról, hogy én, aki coach vagyok és kineziológus mit kezdtem a próbatételekkel. Mert, valljuk csak be, akadt bőven. Óh, most jöhetnék azzal, hogy nekem milyen könnyű, már lassan fénnyé válok, így mindenen csak mosolygok, és megyek is tovább..

De! Őszinte ember vagyok, és számomra is a legtöbb erőt az adja, mikor „példaképeimtől” arról hallok, hogy ők is esendőek, emberek és nem tévedhetetlenek.  Gondoljunk csak Edisonra, aki több mint 10000 kísérletet tett, hogy ma az a bizonyos izzószál az emberek életébe fényt vihessen!

 Szóval.. volt, hogy engem is elhagytak… Aztán visszaesett a munkám.. És ha mindez még nem lenne elég, egy „kellemes” zaklatás is édesítette a napjaimat.  Egy darabig bizony nyalogattam a sebeimet.. hmm még az is lehet, hogy sajnáltattam is magamat?!

Aztán valami nagyon nagy erő megragadott.

Azt mondtam magamnak, már csak azért is megmutatom, hogy győztesnek születtem!

Ahogy te is, aki most ezt olvasod, te is győztesnek születtél! És mindenki más is!

Kivételesek vagyunk és különlegesek!

Minden helyzet tanít valamire. Állj meg, és nézd meg, mire hívja fel a figyelmedet! Ha elsőre nem jössz rá, akkor is minden rendben. Állj meg még egyszer, és ha kell, még egyszer.

Én is ezt tettem.

Legkedvesebb mantrámmá ez vált: „Minden jól van, minden az én érdekemben történik, a dolgok csak jóra fordulnak, és biztonságban vagyok.” Mondogasd ezt, ha félsz, ha úgy érzed, nem tudod, mikor és hogyan lesz vége. A lényeg, hogy ne veszítsd el a hitedet. Bízz magadban, bízz a sorsban vagy az Univerzumban vagy nevezd csak, ahogy akarod.

Nincs hegy völgy nélkül, ezt sose felejtsd el!

Mit tettem még? Ezt az útmutatást követtem: „csinálj valami olyat, hogy a lelked szeressen benned lakni!”

Nekem így jött a tánc. Imádom! Feltölt, felemel, életet önt belém. Újra érzem, hogy vagyok, hogy erős vagyok, és hogy NŐ vagyok.

Keress valamit, ami a tiéd, aminek hatására pillangók repdesnek a pocakodban.  Állj neki és csináld, egyszerűen csak érezd jól magadat!

 

Amit leginkább megtanultam, hogy sohasem problémaként tekintsek ezekre a „megállító táblákra”, hanem lehetőségként. Mert tudod, ha kiérsz a viharból, már nem leszel ugyanaz az ember, aki előtte voltál. Más leszel, több leszel, és addig ismeretlen partokat fedezel fel.

Légy hát büszke magadra; egy Kincs vagy. Ajándéka vagy a világnak.

 

Szóval minden reggel, mikor felkelsz, húzd ki magad, nézz a tükörbe és mondd ezt:

Túl messzire eljöttem ahhoz, hogy itt most megálljak.  Lehet, hogy földhöz vágott az élet, de nem ütött ki. Felkelek, mert tudom, hogy győztes vagyok, és nem áldozat. 


„A harcos nem attól harcos, hogy feladja, amit szeret, hanem hogy szereti, amit csinál. Egy jó harcos nem tökéletes, nem győz mindig, nem sérthetetlen. A jó harcos nagyon is sebezhető... Ez teszi igazán bátorrá! A harcos cselekszik, csak a bolond sír! Nincs olyan, hogy kezdet és vég, csak a tett van.”  Dan Millmann

Mag Veronika személyiségfejlesztő facebook oldalát ITT találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3912341965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása