Az Adidas után most a H&M is szépet ugrott a környezettudatosság terén (nemrég az Adidas tengeri hulladékokból készített cipője jelent meg a piacon). Régóta létezik már Henneséknek a Conscious kollekciójuk. Ám most az új H&M Conscious Exclusive kollekció mind fenntarthatóságban, mind stílusban nagyot lépett előre: a 2017-es kollekcióban nagy szerepet kapott az úttörő fenntartható BIONIC® anyag, ami tengerparti műanyag hulladékból készült újrahasznosított poliészter. A vonal egy darabja, egy aprólékosan kidolgozott hajtásos ruha légies anyaga is tanúsítja, milyen természetesen alkotható gyönyörű stílus környezettudatosan - ezt láthatjátok a videón és a képeken, de ennél több ruha is van.
„Büszke vagyok rá, hogy szerepelhetek a H&M Conscious Exclusive kampányban. Hihetetlen látni ebben a kollekcióban a fenntartható anyagok terén elért fejlődést, ami a divatvilág egészének fenntarthatóbb jövőjét vetíti előre” – nyilatkozta Natalia Vodianova szupermodell, aki az arc. Megértjük, hogy őt választották, a 4 gyerekes francia anyuka varázslatos szépség.
Egyébként a vállalat termékeinek 20 százaléka fenntartható anyagokból készül és igyekszik növelni ezt a számot. Hajrá, legyen még több cég, aki nem(csak) szennyezi a környezetet, hanem okosan gondolkodva tesz is azért, hogy ne jusson a bolygó a pusztulás szélére