Eredetinek lenni nem mindig a legkönnyebb. Ám, ha nem az a típus vagy, aki beáll a sorba, hanem mögötted alakul ki az, akkor nem tehetsz mást, mint a szíved szerint cselekedsz. Az adidas is ezzel az érzéssel, az eredetiséggel foglalkozik most , így született meg az Original is never finished című film is.
A film hangulatát Frank Sinatra „My Way” című klasszikusának egy remixe alapozza meg, célja pedig nem kevésbé magasztos, minthogy provokatív, újszerű köntöst öltsön napjaink streetwear kultúrájára. Az együttműködők tábora több generációt is felölel, hiszen a sor olyan nevekből áll, mint Snoop Dogg, Dev Hynes, Stormzy, Mabel, Kareem Abdul-Jabbar, Brandon Ingram, Petra Collins, Gonz, Lucas Puig és még sokan mások. A legkülönbözőbb háttérrel érkező tehetségek bevonásával az adidas Originals új megvilágításba helyezi klasszikusait és arra ösztönzi sokoldalú alkotó csapatát is, hogy gondolják újra, mit is jelent az eredetiség.
Az Originals kampánya úgy foglalható össze, hogy a márka arra inspirálja az alkotókat, ne törődjenek azzal a teherrel, hogy a múltban hány és milyen eredeti ötlettől vezérelt alkotás készült, helyette rugaszkodjanak el minden kötöttségtől és ne féljenek újra gondolni az eredetiséget. Az inspiráció mindig is meghatározó része volt az adidas Originals hitvallásának, ez az üzenet már a „Superstar is not what you think it is”, illetve a „Your future is not mine” kampányokban is erőteljesen megjelent.
Ezúttal a következő az üzenet: ha kellő kitartással csinálsz valamit, újra eredetivé válhat. Ezért áll a középpontban a Frank Sinatra által sikerre vitt „My Way” című dal különleges, radikálisan újra gondolt remixe is. De a klasszikusok átértelmezése nem áll meg a zenei aláfestésnél: a filmben többek közt megjelenik Botticelli Vénusz születésének és Snoopp Dogg Doggystyle album borítójának újszerű verziója is. Az egész szerintünk a végére nagyon jó motivációs irányt vesz, erővel tölti fel az embert. Mondjuk, futni ma nem megyünk, a jégkorcsolyában jeleskedünk a hideg okán...