Nesze!szer

Vogue kollekció a Marks&Spencerben: nyilván felpróbáltam!

2016. augusztus 30.

 

vogue_kezd.jpg

 

 

 

 

Az angol Vogue ugye maga a divat bibliája, bárhonnan is nézzük. Minap láttam, hogy a Marks&Spencer szerepel benne, egy elég menő monochrome kollekcióval. Exkluzív darabok, nem lesznek sokáig! Nyilván rögtön meg is kérdeztem, a hazai üzletekbe jön-e ezekből majd.... mert ugye a türelem és én nem vagyunk túl közeli barátok. És jelentem: megérkeztek szépen, én pedig elmentem gyorsan és felpróbáltam néhányat belőlük. Fekete-fehér tényként üzenném: valami iszonyatosan jók. Annyira klassz minőségű anyagok és szuper szabások, hogy az nem igaz. Az biztos, aki megvásárolja ezekből bármelyiket, hosszú évekig tudhat egy minőségi alapdarabot a ruhatárában. Na, mutatok is nektek néhány képet és bocsánat itt a nagy lelkendezésért, de tényleg belezúgtam ezekbe a cuccokba! Ennyi! (bocsi Miranda, idéztelek!)

Köszönöm Jakab Neszta stylist segítségét, meg a fényképezőgépét is, ami felmondta a szolgálatot, így a telefon dolgozott. A ruhákat az Allee és Mammut Marks&Spencer üzleteiben találjátok!

 

vogue_1.jpg

 Ez a vaj, vagy tört fehér ruha nagy kedvencem lett. Akár kisestélyiként is viselhető, partyra felvehető, de elegánsabb, tárgyalós napokra is szuper. A kiegészítők döntik el, mit is csinálsz belőle igazság szerint. Harisnya is jöhet simán alá és blézer fölé, ha hűvösebbre fordul az idő. A színe miatt pedig egy játékosabb lánccal, karkötvel akár szülinapi bulira is jó, ha te vagy az ünnepelt! Annak, akinek nincs darázs típusú dereka, igazán nyerő, mert nem azon lesz a hangsúly! 

 

 

vogue_2.jpg

 

A kabát és a nadrágszoknya óriás kedvencem lett ebből a kollekcióból. Magas sarkat kíván, legalábbis lapossal rajtam nem volt az igazi. Hátul nagyon jó a szabása a popsinál, ezt halkan súgom meg...A kabát pedig vastagabb anyag, őszre kiváló lehet. Nagy, bő szabása van, farmerrel is szuperül kombinálható! Az a csak felkapom és már stílusos vagyok fajtából való.

 

vogue_3.jpg

 

A fehér blúz eleve alapdarab kell legyen egy nő szekrényében. Őszintén szólva én elég nehezen találok megfelelőt, de ezzel a szépséggel sikerült egymásra hangolódnunk. Imádom ezt a ravasz megoldást, hogy elöl kis semminek tűnik, ott hátul pedig a gombok feldobják. A szoknya Autograph kollekció,ennek olyan csodálatos sztreccs anyaga van, amilyennel még nem találkoztam Magyarországon. Szinte cuppan rád, de úgy, hogy lépni is tudsz benne. Iszonyat nőies fazon! 

vogue_4.jpg

 

Ebben a szettben a blúz viszi a prímet. Persze, a szoknya is csodálatos, de a pöttyöskét azóta sem tudom feledni. Itt betűrve van rajtam, de igen érdekes a szabása, nem egyenes alul, így nagyon játékosan tud kinézni. Lapos cipővel, sima farmerrel, vagy fekete nadrággal is kiváló lehet. Szoknyával pedig esti programra is teljesen jó választás. Érdemes a kiegészítőkben csak egy plusz színt választani hozzá, úgy jobban érvényesül a pöttyök cukisága. Szerintem...

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1111661722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása