Nesze!szer

Amikor 6 fiú után megérkezik egy hercegnő is a családba

2015. szeptember 21.

 

 

fiuk_testverek.jpg

 

Ultra cuki videó ez megint, nem más. A Lair családba 6 fiú után érkezett egy leányzó is.  És íme néhány mondat a srácoktól, a bátyóktól, ha nem lenne tuti az angolotok:

Félek, mert… ő egy lány” (Campbell, 10)

„Ha valaki elrabolná, beállnék rendőrnek, és bizonyára elkapnám a tettest, és lecsuknám ezer évre”. (Sawyer, 7).

„Fiúkkal már cseperedtem hatszor, két-három évente megtörténik, hogy érkezik egy fiútestvérem, de lánnyal még sosem nőttem fel, ez egy új tapasztalat lesz nekem” (Jackson, 13)

„Tartok a rózsaszíntől. Félek, hogy 5 éves korára minden rózsaszín lesz, és én nem szeretem a rózsaszínt, mert az lányos szín.” (Houston, 5)

Már a "nem" kiderülése se sem volt pite, azt a videót is megnézhetitek lent, ahogy az anyuka reagált. Micsoda család!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr187805710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása