Kommunikációból jeles, mondanánk az angol Cosmopolitan februári számának borítójára. Azt azért tudni illik, hogy a magazin kiadásai közül a brit verzió az, amelyik a legszofisztikáltabb (sic!) és kevéssé felszínes, mint például az amerikai anyalap (bocsi!). De, térjünk a lényegre! A brit magazin címlapját megtekintve először nem is látja a vásárló, mit is vett, hisz nejlonnal találkozik. Egy becsomagolt lány rejtőzik a címlap mögött, mintha egy zacskóval fojtották volna meg. És mit jelent ez?
Egy emlékezést Shafilea Ahmedre, akit 17 esztendősen a saját szülei ölték meg testvérei előtt, 2004-ben. Nem más volt a bűne a pakisztáni lánynak, minthogy nemet mondott egy előre eltervezett házasságra. (A húga ismerte be az egészet a rendőrségnek 2012-ben és azt is tőle tudták, hogy műanyag zacskóval hajtották végre a tettet) Shafilea halála Angliában sokakat megrázott és azóta az úgynevezett becsületbeli gyilkosságok szimbóluma lett szegény lány.
Kis film is tartozik a címlaphoz. Az igazán jó az, hogy a fólia eltávolításával a vásárló úgy érzi, kiszabadította Shafileát és valahogy feloldotta ezt az egész borzalmat cselekedetet! Bravó, kommunikációból jeles a közreműködő cégeknek és nagyon reméljük, soha többet nem lesz ilyen címlapra szükség! Reméljük...