A világ mindig igazságtalan volt. Amíg az egyik gyerek azt mondja: á, Anya, ne tegyél már megint szalámit a szendvicsbe, mert csak kidobom... a másik kicsi pedig semmit nem visz tízóraira. Sajnos, elég jól tudjuk, hogy van olyan pici, aki hétfőn reggel elájul az iskolában, mert otthon vasárnap este már nem kapott enni. Nem jutott étel az asztalra. Magyarországon naponta 20 ezer gyerek éhezik. Ezért is tartjuk sokra a Gyermekétkeztetési Alapítványt, akikkel már többször volt szerencsénk együttműködni.Ők 1993 óta azon dolgoznak, hogy a legszegényebb sorsú gyermekeknek is legyen rendszeresen biztosítva az étkeztetésük. Most a Procter & Gamble és a Lidl is összefogott velük. Az akció igen jóságos. A lényege, hogy minden megvásárolt Procter termék után (Ariel, Lenor, Jar, Head & Shoulders, Gillette, Pampers például), 10 forint az alapítvány számlájára megy. Tehát, ha veszel egy mosogatószert, amit ugye azért gyakran tesz az ember, már te is sokat teszel azért, hogy egy bendő teli lehesssen.
A nekünk igen szimpatikus kampány nagykövetei Berki Krisztián (aki mögött ugye teljesítmény van: Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász),és Oláh Gergő (X -faktor nyertes). „A nehéz sors és a hátrányos helyzet lehet egy életforma, de lehet csupán egy ideiglenes állapot, ami megerősíti az ember lelkét, és felkészíti a jobb élethez való helyes hozzáállásra. Amikor szegények voltunk, mindig abban hittem, hogy ez csak egy ideiglenes állapot, amit megfelelő szemlélettel, szorgalommal és kitartással meg lehet változtatni.” – mondta Oláh Gergő.
Szóval, ha Lidl felé jártok, gondoljatok erre. Gondoljatok a gyerekekre!