A francia haute couture inspirálta a L'Oréal legújabb, So Couture szempillaspirálját. De, hogy mindenki értse mit is jelent mindez: a haute couture egy francia kifejezés, aminek szó szerinti jelentése, "magas szabászat". Ez a kifutóra tükrözve annyit tesz, hogy egyes divatházak vagy tervezők a legminőségibb anyagból készítenek egyedi tervezésű darabokat. A L'Oréal pontosan ezt a kimagasló minőséget próbálja hozni a Volume Million Lashes, leánykori nevén, So Couture szempillaspirállal. A színvonal már a designban is látszik, ami arany és lila. A terméknek kecses kis alakja van, kényelmes a fogása is. Szilikon kefét kapott, sok-sok rövidebb és hosszabb tüskével, amik szálanként fogják közre a szempillákat. Konkrétan végig lehet vele fésülni a pillákat, anélkül, hogy az kis festék kupacot hagyna közöttük, amitől csomós lesz az eredmény. Ezt egyébként a spirál selymes formulájának köszönhetjük. Ami jellegzetes még, az a termék illata! Nem túlzunk, amikor spirálozunk konkrétan lehet érezni, ahogy a pilláinkat bevonja a festék. "Lenyűgöző elegancia a szempilláimnak." - nyilatkozta Laetitia Casta, a kampány arca. Mi sem fogalmazhattunk volna szebben. Egyébként a szóbanforgó termék igen jól használható. Az illatos spirálnak húzós ára is van, de egy couture terméket meg kell fizetni!
Nesze!Dia
L’Oréal Paris So Couture Volume Million Lashes szempillaspirál - 4 490 Ft