Nesze!szer

Majdnem Klicskóné: Hayden Panettiere

2014. március 11.

 

 

A tini leányzó, akit a Hősök című sorozatból megismertünk, felnőtt nővé érett, akinek kész elképzelései vannak a közelgő esküvőjéről, de egyelőre még inkább csak élvezi az oltárig vezető utat.

Azzal az emberrel szeretném leélni az életem, aki a legjobbat hozza ki belőlem. Szerencsés vagyok,hogy megtaláltam. Milyennek képzelem az esküvőm? Gyönyörűnek, elegánsnak, na és persze életem legnagyobb bulijának!”

Már öt hónapja, hogy a színésznő nyilvánosságra hozta eljegyzését a világbajnok bokszolóval,Wladimir Klitschkoval, de a folyamatos munkái miatt csak most jut elég ideje arra, hogy élete nagy napjával foglalkozzon, Hayden mégis úgy érzi, tele van energiával, és már alig várja a házasságot, az összes velejárójával együtt. A Brides magazin pedig ennél többre is kíváncsi volt:

Brides: Hol találkoztatok?

Hayden Panettiere: Egy könyvbemutató partiján, amire mindketten hivatalosak voltunk. Én akkor 19 éves voltam, és egy évig csak barátok voltunk, mielőtt randizni kezdtünk.

Brides: Randiztatok, szakítottatok, aztán megint összejöttetek. Miből gondoltad, hogy másodszor működhet ez a kapcsolat?

Hayden Panettiere: Nagyon sokat számít, amikor megtapasztalod, milyen együtt élni valakivel, majd azt is, hogy milyen az élet nélküle, hibázol, miközben saját magadat is jobban megismered, és a végén rájössz, hogy egész végig Őt kerested, és nem kell olyan élet, amiben Ő nem szerepel. Én pedig azzal az emberrel szeretném leélni az életem, aki a legjobbat hozza ki belőlem. Szerencsés vagyok, hogy megtaláltam.

20130116-vlagyimir-klicsko-hayden-panettiere.jpg

 

Brides: Milyen volt a leánykérés?

Hayden Panettiere: Nem robbant tűzijáték, és zenekar sem volt, sokkal inkább egyszerű, és szívből jövő. Pont, mint amilyennek elképzeltem.

Brides: Meglepődtél?

Hayden Panettiere: Nagyon! Mivel idősebb nálam, sokáig úgy gondoltam, biztosan nem foglalkoztatja a házasság gondolata, én viszont mindenképp szerettem volna egyszer férjhez menni.

Brides: Hogyan reagálnak az emberek arra a 13 év korkülönbségre, ami köztetek van?

Hayden Panettiere: Eleinte voltak fenntartásaik, de ma már senki nem kételkedik abban, hogy boldog leszünk együtt.

Brides: Korábban azt mondtad, ideges vagy a gondolattól, hogy végig kell menned az esküvői padsorok között. Jobban izgulsz, mint mondjuk egy díjátadón?

Hayden Panettiere: De még mennyire! Egy díjátadón nem csak te vagy egyedül a középpontban, de a saját esküvődön már más a helyzet. Ott nem Hayden Panettieret, a színésznőt, hanem azt a Haydent látják, akit egész életükben ismertek. Az viszont jó érzéssel tölt el, hogy ezt a pillanatot a hozzám legközelebb álló emberekkel oszthatom meg.

Brides: A házasság melyik részét várod a legjobban?

Hayden Panettiere: Az örökkön örökkét! És persze a gyereknevelést is.

Brides: Ez azt jelenti, hogy hamarosan szeretnétek családot alapítani?

Hayden Panettiere: Ki tudja? Hiszen még az esküvőt sem tervezzük!

Nesze!Dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1005852552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása