Nesze!szer

Gyertyát gyújtok... Neked

2013. december 24.

karácsonyi kislány.jpg

Itt voltál, de nem találtalak.

Karácsony van és én hívtalak.

Tudom, hogy egy darab vagy a múltamból, az életemből. És ez tett engem olyanná, amilyen vagyok.

Ma este gyújtok neked is valamit. Te adtál nekem egy csillagot az égen, én ma biztos, hogy gyertyát égetek neked. Érted.

Ma nem ünnepelhetsz velem, "csak" ott vagy a szívemben. Hiányzol minden pillanatban és percben.

Szeretlek. A szó igaz és nemes értelmével. Nem színesen, nem talmian, nem műségesen. Igazian. Úgy, ahogy csak lehet. 

És a szeretet nem múlt el. Nem vitted el, nem adtuk el, nem fecséreltük el. 

Attól, mert nem vagy itt, attól én még ugyanúgy érzem. 

Felnézek és téged látlak az égen. 

Kicsit sírok, de boldog a karácsonyom. Boldog, mert te mindig velem vagy, én meg veled. És ettől kerek és egész az életem.

Mert a családom itt van körülöttem. Te pedig a szívemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr215707111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása