Nesze!szer

Nyerj Philips hajsütőt!

2013. december 08.

haj4.jpg

Hosszú évek csatája ért véget nálam minap. Ugyanis, a hajam sokszor kész szenvedés. Erős, sok, bár ez a kismamasággal épp változni látszik, mert nem az elsárgult levél hullik csak. Szóval. Az alap problematika az volt, hogy szépen megcsinálta a fodrász a hajamat, és mivel makacsak a tincseim, legalább néhány órán át tartottak a hullámok és kész. Volt, hogy otthon megcselekedtem ugyanezt szépen, hétkor elindultam egy rendezvényre és éjfélkor már szögegyenes volt minden. Pedig haboztam, fújtam és egyáltalán. Csak egy fodrász tudott jót tenni velem (Gyurinak hívják, ajánlom sok szeretettel, a második képen prezentálom, mekkora egyenes hajból vágtunk és utána próbáltam ki a hajformázót először).

Kerestem én otthonra mindenféle sütőséget, formázót, de ugye... Főleg, mióta baba van a fedélzeten, még durcásabbak a tincseim. Aztán egy Philips termék lett a befutó néhány napja. Mutatok nektek mindenféle képeket, a hajam eredeti egyenességéről. Elvittem a fodrászomhoz is a készüléket, hogy adjon tanácsot, merre van az arra. Könnyen ment a dolog. Ez a masina ugyanis kúp alakú és ügyesen tudsz bánni vele. Elég sokféle fürtöt gyárthatsz vele tapasztalatom szerint. Nekem a menekülős királylányos a kedvencem, mutatom a piros felsős képen. Ez azért jó, mert nem sok trükköt kell bevetned, csak tekered és kész. Első nap pedig még ilyen egyszerűen romantikus, másnapra pedig már szélfútta hatású, lazább.

haj1.jpg

haj2.jpg

Ami iszonyatosan tetszett első használatra a Philipsnél, hogy nem égeti el a hajadat ez a Curl Ready jelzőfénnyel ellátott masina, hisz szól, ha meleg és már használhatod. Sőt, akkor is sípol, ha elég neki a sütésből. A hajtöveket is tudod vele emelni, ha ez a problémád, csak tartsd 90 fokos szögben, ezt is kitapasztaltam. De térjünk vissza a technikámhoz! Szóval, én azt szeretem, ha elsőre ilyen menekülős királylányosra készítem el a frizurát, mint már mondtam. Hátul nem mindig vagyok a legügyesebb, az a helyzet, de nagy gond még nem történt.. Igazán második-harmadik napra lesz sokkal lazább az egész, aztán ugorhatunk neki újra. Nekem sokat nem szabad belenyúlnom, mert erőssége révén hamar kidobja a hullámokat ahajam. Csináltam "másnapos" képet is nektek, ilyenkor ez a lazaság a kedvencem. Néha persze még rámegyek a kis Philips szerkezettel, de nincs vele sok teendő ilyenkor. A kúpos variációba néhány éve szerettem bele, ez csinálja a legszebb loknikat szerintem. Az se rossz megoldás hosszú hajnál, ha feltűzöd és csak egy-két tincset húzol ki és fürtösítesz be. Hőálló bársonybevonat van ezen kúpon, igen kis nőies kiadás és az, hogy akasztógyűrű is van a végén, külön szuper, lévén, hogy én mindig szenvedek, hová is tegyem és hogyan a fürdőszobában. Nem stúdiós, mindenféle berendezett képeket csináltam nektek, hanem hétköznapi, normálisakat, hogy lássátok, tényleg milyen is ez a Philips ProCare curler. Ja, és digitálisan állíthatod a hőmérsékletet is rajta, ez mindenkinek örömteli lehet, hogy minden haj vastagsága és igénye más és más. Kismamként pedig nekem minden segítség jól jön, így örültem ennek a készüléknek, mert időm, az úgy semmire nincs, így fodrászhoz nem igazán tudok járni. De most már van háztáji megoldásom is, ha jelenésem van.

haj3.jpg

Van kedved kipróbálni az új kedvencemet?

NYERJ egy Philips ProCare curler kúpos hajsütőt tőlünk! Soroljuk a teendőket.

1. Tetszikeld ezt a postot

2. Tölts fel a Nesze!szer facebookos oldalára egy képet, amikor otthon készítesz valami kis hullámos, vagy göndör frizurát magadnak. (ITT teheted meg!)

3. Egy hét múlva, jövő vasárnap pedig lezárjuk a játékot és kiválasztjuk a nyertest, akinek karácsonykor már csudi frizurája lehet az új kúpos hajsütőjével. Hajrá! 

haj5.jpg

haj6.jpg

(Ps: gólyás póló: neszeszershop.com, az utolsó előtti képen pedig majdnem ének iskolája lett a hajsütővassal!)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr315681338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása