Nesze!szer

Reggeli Nesze

2013. október 31.

halottak napja.jpg

Azt álmodtam, hogy itt vagy. Nem mentél el. Éreztem az illatodat, hallottam a mondataidat, magamon tudtam az ölelésedet. Velem voltál. És én veled.

Aztán felébredtem. Maró fájdalom hasított belém. Mert te már valahol nagyon máshol jársz. De még tudom az illatodat, emlékszem a mondataidra és becsukott szemmel érzem az ölelésedet. Velem vagy. Mert lehet, hogy elmentél, de az emlékedet sose engedem el.

Mert bennünket a halál sem választhat el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr115608486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása